Good morning kids!
I have something special for you today.
NEW song and some tasks for you. Are you ready? Let's go!
1. Listen and sing ! posłuchaj piosenki, nazwij zwierzątka, które w niej się znajdują. Później spróbuj sam zaśpiewać i naśladować zwierzęce odgłosy!
https://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0
- dog - pies
- cat - kot
- mouse - mysz
- bird - ptak
- fish - rybka
- lion - lew
LYRICS
Do you have a pet?
Yes, I have a dog. I have a pet.He is a dog.
And he says, "Woof, woof, woof, woof, woof. Woof woof."
I have a cat. I have a pet. She is a cat.
And she says, "Meow, meow, meow, meow, meow. Meow meow."
I have a mouse. I have a pet. He is a mouse.
And he says, "Squeak, squeak, squeak, squeak, squeak. Squeak squeak."
Woof woof. Meow meow. Squeak squeak.
I have a bird. I have a pet. He is a bird.
And he says, "Tweet, tweet, tweet, tweet, tweet. Tweet tweet."
I have a fish. I have a pet. She is a fish.
And she says, "Glub, glub, glub, glub, glub. Glub glub."
I have a lion. A lion?! I have a pet. He is a lion.
And he says, "Roar, roar, roar, roar, roar. Roar roar."
Tweet tweet. Glub glub. ROAR!
2. Worksheet! Ok, to teraz pora na waszą pracę. Wydrukujcie kartę pracy, wytnijcie zwierzątka i przyklejcie je w odpowiednie miejsce (cień - zwierzątko), pokolorujcie.
KARTA PRACY
3. Let's draw! Narysujcie swoje zwierzątko lub zwierzątko, które chcielibyście mieć. Starsze dzieci zachęcam do podpisania w języku angielskim (cat, dog, etc.)
Dla młodszych dzieci (starsze też mogą zrobić ;) ) kolorowanka.
DOG
CAT
MOUSE
BIRD
FISH
LION
4. Flashcards! Pobawcie się z wykorzystaniem kart obrazkowych ;)
KARTY OBRAZKOWE
- losujcie i nazywajcie
- schowajcie jedną kartę i zgadnijcie jakiej brakuje
- nazywajcie i wskazujcie
Have fun!
Your miss Patrycja